Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

EV YAPIMI KUMPİR




Öncelikle herkese sağlıklı mutlu bir hafta diliyorum.Uzun zamandır sağlık sorunlarından dolayı sizlerden uzak kaldım özledim doğrusu.Allaha şükür şuanda herşey yolunda bende hal böyle olunca size bizim ailecek çok sevdiğimiz kumpiri yayınlamak istedim.Şimdiden afiyet olsun...



MALZEMELER:

1 kg patates(haşlanmış)
1 su bardağı rendelenmiş kaşar
2 çorba kaşığı tereyağ
1 su bardağı haşlanmış bezelye
500 gr ince dilimlenmiş kırmızı biberli yeşil zeytin
1 kutu konserve mısır
dilediğiniz kadar sosis
ketçap-mayonez
YAPILIŞI:

Haşlamış olduğunuz patatesleri kabuklarından soyup,iyice ezin içine tereyağ ve kaşarı koyup,karıştırın ve bir borcama döşeyin üzerine,bezelyeyi,zeytini,mısır ve sosisi dizip ısıtılmış fırına koyun.Üzeri kızarınca fından alıp,ketçap ve mayonezle süsleyip sıcak sıcak servis edin....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

11 yorum:

çeşnici Handan dedi ki...

Öncelikle geçmişler olsun canım. Umarım tatsız bir durum yok ve iyisindir. Kumpirin süper olmuş çok güzel görünüyor ellerine sağlık.

mutfagabuyrun dedi ki...

canım benim çok geçmiş olsun.sizleri çok özlemişim.şükür kavuşturana.kumpir harika görünüyor.ellerine sağlık.öpüyorum.

muhabbetsofrasi dedi ki...

Geçmiş olsun canım

kupmir iştah açıcı eline sağlık olsun

Unknown dedi ki...

Canımmm geçmiş olsun kumpire bizde bayılırız ellerine sağlık sevgiler.

Mutfak Dili dedi ki...

Geçmiş olsun . Rabbim hep saglık afiyet versin. Saglık çok önemli.
elinize saglık. Harika olmuş. Canım çok çekti. Akşama kesin bizde kumpir şenligi var. BU harika fikir için Teşekkürler.
Savgiler...

Hayatın Tatları dedi ki...

canımmm çok geçmiş olsun sana...kumpire de bizde ailecek bayılırız.

yemekbiraşk dedi ki...

çok geçmiş olsun şimdi iyi olduğuna sevindim.. eline sağlık nefis olmuş kumpirin..
sevgiler

Unknown dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun.
Kendi iyi bak.

Kumpiri çok severim.
Nefiss görünüyor.
Ellerine sağlık.
Öpüyorum.

fatosun mutfagından... dedi ki...

kandilinizi en içten dileklerimle kutlar,hayırlara vesile olmasını temenni ederim..sevgiler

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

canım ben geldim
tanıştığıma memnun oldum
çok güzel bizde yaparız kızımla afiyetle yeriz
seninde ellerine sağlık canım
muhabbetle
:)))))))))))

Adsız dedi ki...

blogunuzu yeni keşfettim.gercekten basıt ve cok lezzetli tarıfler var:)) basarılı bır blog .tebrık ediyorum sizi ve ellerınıze saglık:))