Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

PUF PASTACIKLAR




Herkese merhabalar arkadaşlar bugün sizlerle pratikmi? pratik.Lezizimi? leziz bir tarif paylaşıyorum.Bu tarifi Banudan Şımartan Tatlar bloğundan aldım ama biraz değişiklikler yaptım böylede nefis oldu.Mutlaka demenizi tavsiye ederim.Şimdiden afiyet olsun.......






MALZEMLER:

10 adet eti top kek fındıklı

yarım su bardağı şekerli ılık süt

2 poşet krem şanti

1 su bardağı soğuk süt 

2 adet muz

Üzeri İçin:

nutella ve fındık tozu




YAPILIŞI:

Top kekleri ortdan bölelim ılık şekerli sütle ıslatalım.2 poşet krem şantiyi 1 bardak soğuk sütle iyice çırpıp 2 saat kadar buzdolabında bekletelim.Sütle ıslatılmış ortadan bölünmüş kekin üzerine yuvarlak yuvarlak dilimlediğimiz muzlardan ikişer tane koyup, soğumuş kremşantiden bolca sürelim.Diğer kek parçasını üzerine kapatalım.Eritilmiş nutelladan(ben nutella daha akışkan olsun diye biraz sıvıyağla açıyorum kıvamını) keklerimizin üzerine dökelim.Fındık tozuyla süsleyip bir gece buzdolabında bekletip servis edelim.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

18 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

şimdi olsa ikisini de yerdim sanırım canım.harika olmuş.ellerine sağlık.öpüyorum.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

çok pratik acil durum kurtarıcısı bir pasta olmuş ellerine sağlık:)

Unknown dedi ki...

cok lezziz görünüyor canim...ellerine saglik...

anne eli gibi dedi ki...

ELİNE SAĞLIK CANIM ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR...

Seda Kızılarmut Katrancı dedi ki...

Harka görünüyor. Ellerinize sağlık,
Sevgiler,

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok lezzetli ve pratik bir tarif olmuş. Çok güzel görünüyor.
Sevgiyle kal.

Sanattryemek dedi ki...

super bir tarif not aliyorum bir kenara
eline saglik...

Sanattryemek dedi ki...

super bir tarif not aliyorum bir kenara
eline saglik...

anneanneninemekleri dedi ki...

OHH MİS,HEM PRATİK HEM LEZZETLİ ELLERİNE SAĞLIK.

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

canım eline sağlık çok güzel görünüyor
perşembe günüm var yapsam seninki kadar güzel olıurmu?

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
nerelerdesin? Merak ettim.
Sevgiyle kal.

Bulbulunyeri dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
nerelerdesin? İyice merak ettim. Lütfen haber ver.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir tarif..Ellerine sağlık. fatoşun mutfak günlüğü

hanife dedi ki...

pratik bir tarif olmuş eline sağlık izlemeye aldım selamlar

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
nerelerdesinnnn? Ses ver.
Sevgiyle kal.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
senin ve ailenin yeni yılını kutlar, sağlık, neşe, huzur ve mutlulukla buluşmanızı dilerim.
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

Hey there just wanted to give you a quick heads
up. The words in your article seem to be running off the
screen in Chrome. I'm not sure if this is a formatting issue or something to do with web browser compatibility but I figured I'd
post to let you know. The layout look great though! Hope you get the problem solved
soon. Many thanks

Also visit my site; bmi chart