Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

ÇİKOLATA SOSLU PİRİNÇ UNLU PASTA







Merhabalar arkadaşlar nasılsınız,iyimisiniz? Beni soracak olursanız yorgun ve açım :(  Çünkü diyetle birlikte spordayım...Yani diyeceksinizki şimdi peki, bu pasta tarifide neyin nesi?Arşivimde bulunan bir pasta bugün yayınlamak nasip oldu.Ama çok hafif vede lezzetli bir tarif denemenizi tavsiye ederim.Şimdiden afiyet olsun....



MALZEMELER:

7 yumurta
2 su bardağı tozşeker
1 küçük paket pirinç unu
1 küçük su bardağı sıvıyağ
1 paket kabartmatozu
1 paket vanilya

KEKİ ISLATMAK İÇİN:

1,5 su bardağı soğuk süt

ÜZERİ İÇİN:

1 paket çikolata sosu
2,5 su bardağı süt
hindistancevizi

YAPILIŞI:

İlk olarak keki yaparak başlayalım.Bir tasa yumurta ve şekeri alıp iyice çırpın.Diğer kek malzemeleride ilave edip 2-3 dakika daha çırpın.Büyük dikdörtgen borcamı yağlayıp,keki döküp önceden ısıttığınız 180 dereceli fırında üstü kızarana kadar pişirin.Kek pişe dursun, o sırada çikolata sosunu 2,5 su bardağı sütle pişirin.Fırından aldığınız keki ilk sıcağı çıktıktan sonra 1,5 bardak sütle ıslatın onunda üzerine pişirip,ılıttığınız çikolata sosunu dökün.Buzdolabında 2-3 saat beklettikten sonra üzerine hindistan cevizi serpip,dilimleyerek servis edin......

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

19 yorum:

yemekbiraşk dedi ki...

eline sağlık canım.. pirinç unu değişik olmuş..
sevgilerimle...

mutfagabuyrun dedi ki...

diyette kolaylıklar diliyorum canım.insallah istediğin kıloları verırsın.pasta harika olmuş.ellerine sağlık.öpüyorum.

Aycan dedi ki...

Canım,
çok hayinsin valla bi diyetleri ne yapacağız bu pastalarla:(

Çok neeeffffiisssss olmuş amaaaaa

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

pirinç unlu kek banada dğişik geldi demekki farklı bir şey oluyr ellerine sağlık .Diyettede kolaylıklar diliyorum allah kimseyi aç bırakmasın
ben diyete başlayınca bütün bildiğim yemekleri aynı günde yapasım geliyor.

anneanneninemekleri dedi ki...

Eline sağlık çok güzel görünüyor.

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

pirinçunlu kek hiç denemedim denemek lazım...ellerinize sağlık...

Elifin Terazisi dedi ki...

elinize sağlık, diyette başarılar:)

Unknown dedi ki...

Selam canım
Kolay gelsin işin zor ama başlamışsın madem başarırsın inşaallah:)
Pastanın tarifide hafif ve güzel eline sağlık
sevgiler

muhabbetsofrasi dedi ki...

eline sağlık olsun canım

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM FARKLI BİR TARİF OLMUŞ..
SEVGİLERİMLE..

olsada yesek suzan dedi ki...

ya herkes diyette bende diyet yapmak istiyorum ama ne zaman:) ellerine sağlık değişik ve güzel olmuş....

Öcal-Mutfak-Esra dedi ki...

pirinç unlu değişik olmuştur.ellerine sağlık canım.diyetinde sana kolaylıklar diliyorum,bol kalorisiz günlerr:).

Nilgün dedi ki...

Keki yumuşacık göz göz olmuştur. Ellerine sağlık..

çeşnici Handan dedi ki...

Pasta nefis görünüyor ellerine sağlık canım diyetteyken bunların resimlerine bakmak bile insana çok zor geliyor diyette kolaylıklar dilerim. Sevgiler.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Once diyette basarilar diliyor ve seni cok iyi anliyorum canim.Cunku ben de ayni durumdayim.icim disim su oldu gunde 2,5 lt.su icmekten.Pastaya bayilirDIM.)) Ellerine saglik.

Unknown dedi ki...

Canım ya inan şu anda bende açım ama bende biraz dikkat etmeye başladım.
Pastan nefiss görünüyor.
İnsanın canı çekiyor.
Ellerine sağlık.
Öpüyorum.

behlulksn dedi ki...

pasta gözükmüyor ama size kolay gelsin sevgiler

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

tatlim diyetde basarilar diliyorum..
pastan enfes görünüyor... ellerine emegine saglik..sicacik sevgiler

sarımutfak-hande dedi ki...

pirinçunu olduğuna göre bu pasta yumuşacıktır ee çikolatada var desene süper birşey bu:)))) ellerine sağlık canım