Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

PATATES PÜRESİ EŞLİĞİNDE MARİNE EDİLMİŞ BİFTEK





Herkese hayırlı ve mutlu günler diliyorum.Bugün sizlerle bizim evde çok sevilen bu pratik et yemeğini paylaşmak istedim.Umarım beğenirsiniz....Şimdiden afiyet olsun...





Eti Marine Etmek İçin:

500 gr dana biftek
1 çay bardağı zeytinyağı
1 tatlı kaşığı kekik
1 çay kaşığı karabiber
1 çay kaşığı kimyon
1 çay kaşığı tuz

Patates Püresi İçin:

6 orta boy patates
1 su bardağı süt
50 gr tereyağı
1 tatlı kaşığı tuz

YAPILIŞI:

İşe etleri marine etmekle başlayalım.Bir kaseye eti ve tüm marine malzemlerini alıp iyice karıştırıp, 1-2 saat  bekletelim.Bu arada etimiz marine olurken püremizi hazırlayalım.Patateslerin kabuklarını soyun ve yıkayıp iri küpler halinde doğrayın.Üzerine örtecek kadar su koyup,orta ateşte kaynatın.Patatesler iyice yumuşayınca,suyunu süzün.Patatesler soğumadan süt,yağ ve tuzu ekleyip,bilendırla püre haline getirin.Marine ettiğiniz etleri bir tavada az sıvıyağ eşliğine önlü arkalı çevire çevire kızartın.Bir servis tabağına patates püresi ile kızarttığınız etleri alıp,dilediğiniz gibi süsleyip servis edin....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

18 yorum:

Unknown dedi ki...

Tabak harika görünüyor ellerine sağlık canım öpüyorum.

mutfagabuyrun dedi ki...

bu nasıl güzel bir görüntü canım.canım çekti doğrusu.ellerine sağlık.öpüyorum.

Hayatın Tatları dedi ki...

tam öğle tatilindeyim keşke olsada yeseydim. nefis olmuş ellerine sağlık

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım çok lezzetli bir yemek sevgiler...

canimçektipişirdim dedi ki...

cnm ellerine sağlık et sevmem ama görüntü harika..

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

ÇOK GÜZELLLLL HARİKA TAM BİZLİK ELLERİNE SAĞLIK
SEVGİYLE KALIN CANIM

sarımutfak-hande dedi ki...

ımmm nefis bu tabağı öğle yemeğim için alayım ben:))) ellerine sağlık

olsada yesek suzan dedi ki...

ohh ohh yemede yanında yat ellerine sağlık çok güzel görünüyor...

yemekbiraşk dedi ki...

nefis bir tabak olmuş
eline sağlık canım
sevgilerimle...

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Daha dün akşam da bizim evde vardı ama püreli değil kızartmalısı :) Yakında eklerim ben de... Ellerine sağlık, sevgiler...

Sanattryemek dedi ki...

biftege kim hayir diyeblirki bide marinali ise..
sunumunuza da bayildim cok tatli olmus..

Unknown dedi ki...

BUGÜN YEMEĞİM YOK YAPACAK HALİMDE YOK CANIM NASIL İSTEDİ HMM ELLERİNE SAĞLIK CANIM

fatmazade dedi ki...

karnım acıktı:) ellerinize sağlık.

behlulksn dedi ki...

ellerinize sağlık.sevgiler

Nilgün dedi ki...

Nefis olmuş, püreli bifteğe kim hayır diyebilir ki. Ellerine sağlık..

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

püre nasılda güzel bir lezzet...yeşil kabaktanda yapmanızı öneririm enfes oluyor...ellerinize sağlık...

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik. Adapazarinda yasadigin icin sana birsey sormak istiyorum. Islama kofte tarifini verebilir misin? Turkiye;de annem yapardi ama ben hic denemedim. Sen tam yerindesin. En kisa zamanda tarifi bekliyorum:))

Unknown dedi ki...

Nasıl severim anlatmaya kelimeler yetmez inan.
Her zaman söylerim.Benim yemek budur.
Ellerine sağlık canım
Öpüyorum.