Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

YOĞURTLU KUS KUS SALATASI





Herkese hayırlı günler diliyorum arkadaşlar...Bugün sizlerle yapılışı hem çok kolay hemde bir okadar lezzetli olan bu salatamı paylaşmak istedim.Şimdiden afiyet olsun....




Malzemeler:

1 paket kus kus
1 kavanoz konserve közlenmiş kırmızıbiber
1 küçük konserve kornişon turşu(salatalık)
1 büyük kase yoğurt
2 çorba kaşığı mayonez
2 diş sarmısak(rendelenmiş)
tuz-karabiber

Yapılışı:

Bol suda kuskusu haşlayıp,süzün.Bir tasa alın,üzerine küçük küçük doğradığınız salatalık turşusunu ve kırmızıbiberi ekleyin.Yoğurt,mayonez,sarmısak,tuz ve karabiberide ilave edip,harmanlayın.Buzdolabında 2-3 saat beklettikten sonra dilediğiniz gibi süsleyip, servis edin....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

18 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım mutlu pazarlar ellerine sağlık öpüyorum.

mutfagabuyrun dedi ki...

kırmızı biberlisini hiç denememiştim ama harika görünüyor canım.ellerine sağlık.öpüyorum.

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok güzel bir salata olmuş ellerine sağlık,sevgiler

behlulksn dedi ki...

ellerinize sağlık güzel tarif teşekkürler sevgiler

Magia da Inês dedi ki...

ઇઉ ✿ܓܓ♫♫
Olá, amiga!

Passei para uma visitinha...
Hummmmm!
Tudo de bom!!!

Um lindo domingo!
Beijinhos.

♫♫.•*¨*•♫♫¸
°•♥° Brasil
°°•✿♫°.•

Limon çiçekleri dedi ki...

Çok değişik ve nefis görünüyor ellerinize sağlık..

olsada yesek suzan dedi ki...

harika olmuş bence bir kuskus sever olarak çok beğendim ellerine sağlık canım...

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

ÇOK GÜZEL BİR TARİF ELLERİNİZE SAĞLIK GÜZEL GÜNLER DİLİYORUM

yemekbiraşk dedi ki...

eline sağlık canım süper bi salata olmuş
sevgilerimle...

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

kuskusu hiç yoğurtla dnememiştim....güzel fikir...ellerinize sağlık...

Aycan dedi ki...

Ay çok güzel olmuş.Ellerin dert görmesin canım.
Sevgiler;

Nilgün dedi ki...

Ellerinize sağlık, kuskus pilavından sonra salatası da sofralarımızda yer alıyor.Nefis olmuş, iyi haftalar..

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK GÜZEL ARKADAŞIM EMEĞİNE SAĞLIK.. SALATANIN HER ÇEŞİDİNİ ÇOK SEVERİM..
SEVGİLERİMLE..

CMOS dedi ki...

ellerinize sağlık bayılırım kus kusa :)

Tarif diyarı dedi ki...

Kuskus salatasını çok severim yoğurtlusunu hiç yemedim oldukca lezzetli görünüyor ellerinize sağlık.Sevgiler

Unknown dedi ki...

Canım benim bu akşamda ben yoğurtlusunu yapıcam.
Ellerine sağlık.
Nefiss görünüyor.
Öpüyorum.

Aycan dedi ki...

Canıım o zaman ikimizede Allah sabırkuvvet güç ve sabır versin :)


Sevgilerimle;

çeşnici Handan dedi ki...

Kuskusu çok severim bu şekilde yoğurtlu hiç denemedim çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.