Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

YENİ BİR MİM :)





Herkese mutlu haftasonları diliyorum arkadaşlar...Sevgili blog arkadaşım Hayatın Tatları beni mimlemiş sağolsun,çok teşekkür ediyorum kendisine.Bu seferki değişik bir mim doğrusu.Görüldüğü gibi benim magnetlerimde çok sayılmaz genellikle tatile gittiğim yerlerden hatıra olsun diye alıp,buzdolabıma takarım.Tabiki oğluşumun resimlerinide hiç eksik etmem o okuldayken onu özlediğim zamanlar bakıp,öperim....Normalde oğlumun yemek listeside hep asılıdır ama nisan ayının daha listesi gelmediği için asamadım.Evet işte benim buzdolabımda asılı olanlar bukadar arkadaşlar.Bende bu mimi beni izleyen vede benim izlediğim tüm blog arkadaşlarıma yolluyorum.....Sevgilerimle....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

9 yorum:

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

cici bir mim olmus.. magnetlerin pek cici güle güle, mutlu günlerde kullan canim.. prenslerede MasAllah pek tatlilar :)
sicacik sevgiler.. mutlu haftasonulari diliyorum..

yedirenk dedi ki...

Hasretcim yorumun için çook teşekkür ederim.Tatlım yaa ben senin bloğuna giremiyorum neden anlıyamadım,ne yapmam gerekiyor acaba girebilmem için...Sanada mutlu haftasonları canım...

mutfagabuyrun dedi ki...

ALLAH oğluşuna uzun sağlıklı bir ömür versin canım.nazarlardan öteeee.maşallah.öpüyorum.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

ah pek yakışıklı deli kanlılar allah bağışlasın canım iki deliknlı annesi olmak çok güzel bir duygu ben bilirim
sevgiler canım

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

pardon pardon ben iki resmi farklı sandım ama Allah mı sötletti ne

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

kusura bakmayın burdan duyuruyorum ama canım hasret ciğim evet çıldıracam adresin değiştiğinden beri açamıyoum sen benim ilk yorumcularımdan birisin yerin farklı inşallah görürsün mesajı çok pardon diyerek sizleri öpüyorum.

Hayatın Tatları dedi ki...

mim i cvplaman beni çok sevindirdi. keşke benimde buzdolabımın üzeri böyle sade olsa hiçbirini kaldıramıyorum çocuklar öyle çok oynuyorlar ki mağnetlerle..

muhabbetsofrasi dedi ki...

maşaAllah

Allah bağışlasın

Unknown dedi ki...

Canım Allah bağışlasın.Bu ne yakışıklılık maşallah..
Kocaman öpüyorum.