Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

ELMALI CEVİZLİ KEK




Herkese mutlu haftalar.Haftaya tatlıyla başlayayım dedim ablacığımın tarifi olan bu lezzetli keki sizlerle paylaşmak istedim.Umarım beğenirsiniz.Şimdiden afiyet olsun...





MALZEMELER:

4 yumurta
1,5 su bardağı tozşeker
1 çay bardağı sıvıyağ
3 büyük elma(küp küp doğranmış)
1 su bardağı ceviziçi
1 çay kaşığı tarçın
1 paket kabartmatozu
aldığı kadar un

YAPILIŞI:

İlk olarak bir büyük kasenin içinde yumurtalarla şeker iyice çırpılır.Daha sonra sıvıyağda eklenip 1-2 dakika daha çırpılır.Elmalarla.tarçın ve  ceviziçide ilave edilir kaşık yardımıyla karıştırılır.Son olarak un ve kabarmatozuda eklenir(normal keklerden biraz daha fazla unu koyuyoruz daha yoğun bir kıvam olmalı) ve tekrar kaşık yardımıyla karıştırılıp,yağlanmış kek kalıbına dökülür ve 170 dereceli ısıtılmış fırında 40 dakika pişirilir.Ilındıktan sonra bir servis tabağına ters çevrilerek dilimlenir ve pudra şekeri ile süslenip servis edilir....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

17 yorum:

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

selam canım keke en çok yakışan ceviz ve elma dır bencede çok güzel kabarmış ellerine sağlık sevgiler

mutfagabuyrun dedi ki...

elmalı kek sevilmezmi canım.nasıl lezzetli olduğu resimden belli.ellerine sağlık.öpüyorum.

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım malzemeleri harika mis gibi kokar sevgilerimle...

Fatoş Öztürk dedi ki...

Elmalı ve tarçınlı keke bayılırım.Mımm pişerken mis gibi kokar ellerine sağlık canım.Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canımmm bayılırım elmalı keke ellerine sağlık öpüyorum.

olsada yesek suzan dedi ki...

hem elmalı hem cevizli süperrrr ellerine sağlık canım...

Unknown dedi ki...

taaa buralara geldi kokusu elma ve tarçının ellerine sağlık canım.
sevgiler

muhabbetsofrasi dedi ki...

eline sağlık olsun canım

coco-jelly dedi ki...

elmaya bayılırım sormaaaaaa:)cevizle aram yoktur ama elmalı pastaları götürürüm:)bunu denicem ama kendime,kociş sadece ıslak kek,sufle tarzı şeyler sevii..değişik sufke tarifin varmı gezeyim ben bi blogu:)benim tarif uzun,zor en az 20 kişilik çıkıo:)minnoş bi tarif lazım bana:)

Unknown dedi ki...

Elma ve ceviz olurda sevilmezmi,hemde çoook sevilir.
Ellerine sağlık canım
Öpüyorum.

Unknown dedi ki...

benim en sevdigim kektir.ellerine saglık.

Aycan dedi ki...

Canım kek'in ne güzel görünüyor yaaaa.ellerine kollarına sağlık.

Öpüyorum.

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

elma-ceviz aşkının ürünü bir kek olmuş....ellerinize sağlık....

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık canım:) en güzel mutfak klasiklerindendir elmalı cevizli kek annem hep yapar bize:)
tadını iyi bilirim:)

Adsız dedi ki...

ayy canım az evvelki adsız benim adımı yazmay unutmuşumm..
deniz-kalpkurabiye:)

sarımutfak-hande dedi ki...

ELMA TARÇIN CEVİZ ÜÇLÜSÜNE BAYILIRIM
ELLERİNE SAĞLIK CANIM ÇOK GÜZEL OLMUŞ

lezzettabağı dedi ki...

Merhabalar nihayet yorum yazamadığım bir çok arkadaş gibi sana da yorum yazab,iliyorum bu sorunlar inşallah iyice azalır.tatlı hamurişlerine elma ve ceviz çok yakışır bende sıkça kullanırım. kekinden çayımın yanına bir dilim aldım bile eline sağlık. bende çaya beklerim.. sevgiyle kal..