Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

TARÇINLI KURABİYE




Öncelikle herkese hayırlı cumalar diliyorum arkadaşlar.Bir kaç gündür sizden ayrı kaldım İstanbula gittim,gezdim,gördüm vede döndüm.Cem Yılmazın gösterisini izledim yani böyle birşey olamaz koptum resmen,gitmeyenler varsa şiddetle gitmelerini tavsiye ederim.Çok güzeldi,İstanbulda öyle ama yinede kendi şehrime değişmem.En azından trafik derdi yok ve doğa güzelliklerimiz elimizde çok şükür.Bir Sapanca gölümü,Kırkpınarımı, akarsu ve derelerimi keyifli sakin bir şekilde istediğim yere ulaşabilmeyi değişemem ama tabiki adı üstünde İstanbul sevgili Peygamberimizin övgüsüne mazhar olmuş bir şehir oyüzdende değerli ama ben sakin yaşamayı seven birisi olduğumdan bana göre değil okadar.Ben günübirlik gidip gezeyim akşamınada evime döneyim yeter yani.Orda yaşayan herkese sabırlıklar diliyorum o trafikte çok zor gerçektende.Lafı çok uzattım galiba tarifime geçiyorum hemen,tarifim sevgili Birsenceden alınmıştır...



MALZEMELER:

1 paket yumuşamış margarin
1 su bardağı pudra şekeri
1 paket vanilya
1 paket kabartmatozu
Aldığı kadar un

ÜZERİ İÇİN:

tarçın
pudra şekeri

YAPILIŞI:

Bir tasa margarinle şekeri koyun ve elinizle iyice birbirine yedirin.İçine un.vanilya ve kabarmatozunu ilave edip kulak memesi kıvamına gelecek şekilde yoğurun.Yoğurduğunuz hamurdan minik toplar koparıp yuvarlayın.Orta dereceli ısıtılmış fırında kızarana kadar pişirin.Bir kasede tarçınla,pudra şekerini karıştırın ılınan kurabiyeleri karışıma bulayıp,servis tabağına dizin.Şimdiden afiyet olsun.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

20 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım hayırlı cumalar hoşgeldin ne iyi yapmışsın
darısı başıma:)))Kurbişler harika ellerine sağlık öpüyorum.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

sana da hayırlı cumalar canım kardeşim
kurabiyen süper tarçını çok severim
haklısın İstanbul çok güzel ama büyük şehirlerin sitresi zor canım
güzel hafta sonları sevgiler

anneanneninemekleri dedi ki...

Bayılırım tarçın kokusuna çok güzel görünüyor,ellerine sağlık.

mutfagabuyrun dedi ki...

canım nasılda kurabiye çekti canım.ellerine sağlık.harika olmuş.öpüyorum.

Hayatın Tatları dedi ki...

miss gibi tarçın kokusu sardı blog alemini. ellerine sağlık

yemekbiraşk dedi ki...

eline sağlık canım
istanbulu tek geçerim:))
sevgilerimle..

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Nefis kurabişler, mis gibi tarçın kokusu. Ellerine sağlık, şifa olsun. Sevgiler.

memolininannesi dedi ki...

arşivimdeki tariflerden biri...
ama tarçın kokusu ne kadar guzel sarıyor mutfagı dımı..
elınıze saglık....

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ellerine saglik canim,tarcinli mis mis nefis olmustur.
Sevgilerimle...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor.
Bence de dünyanın en güzel şehri İstanbul. Ama trafik ve kalabalık insanı yoruyor. Yinede öylesine özel bir şehir ki ona bile alışılıyor galiba. Ankara'da yaşamaktan çok memnunum.Ama ara da sıra da İstanbul'a gitmek harika bir duygu.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

Ne güzel kokmustur buram buram bu mis kurabiyeler, ellerin dert görmezsin. Gezmekle çok iyi yapmissin, darisi basima :)

Unknown dedi ki...

Canım ben hiç gitmedim İstanbul'a ama çok görmek istiyorum.İnşallah birgün nasip olur.
Ellerine sağlık canım.
Miss gibi tarçın kokulu kurabiyeyi çok severim.
Öpüyorum.

muhabbetsofrasi dedi ki...

ben yaparken içine fındık kırığıda koyuyorum

eline sağlık olsn

olsada yesek suzan dedi ki...

tarçınlı kurabiyeyi tek geçerim ellerine sağlık...

zubizup dedi ki...

Turkish Underwearing desing
www.yoncatoptan.com
If you wisit me , I will be glad:)
:)
:):)
:):):)
:):):):

Unknown dedi ki...

CANIM ELLERİNE SAĞLIK MİS GİBİ KOKULU KURABİYERİNDEN BİR TANE ALDIM:))
SEVGİLERİMLE....

Unknown dedi ki...

Mis gibi tarçın kokmuştur şimdi bütün ev!! Ellerine sağlık arkadaşım.
Sevgiler.

çeşnici Handan dedi ki...

Cuma günü iş nedeniyle Güral Sapanca otelindeydim ve bugün döndüm dönerken harika bir güneş vardı ve Sapanca nefisti. Ağaçlar, çicekler ve hava nefisti uzun süre bu güzelliği seyrettim ve bir kez daha Sapanca'ya Kırkpınar'a hayran kaldım bu güzellikten sonra İstanbul çekilmiyor.Kurabiyelerin nefis olmuş ellerine sağlık canım.

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

tarçınlı da ne güzel olmuştur o kurabiye şimdi net başında olsada atıştırsam hımm....elinize sağlık...

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

sizi izlemeye aldım bende beklerim...