Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

KÖY KAHVALTISI VE ARDINDAN ENFES WAFFLE




Merhabalar arkadaşlar öncelikle herkese mutlu ve sağlıklı haftasonları diliyorum.Bu hafta çok yoğun vede yorgun geçtiğinden bloğuma bakamadım sizlere yorum yazamadım ama çok özledim bunları yapmayı.Fırsatını bulmuşkende sizlerle geçen haftasonu gittiğim vede çok memnun ayrıldığım bir mekanı paylaşmak istedim.Burası, İzmit Fethiye caddesinde bulunan Garni Ture adında bir cafe restaurant,tamamiyle tesadüfen görüp girdiğimiz bir mekan.İlk başta waffle yazısını görüp girdik(eşim çok severde)iyikide girmişiz.İlk olarak mekanda dikkatimi çeken şey personelin çok güler yüzlü ve nazik olmaları oldu.Daha sonrada lezzetleri tabiki....Köy kahvaltısınında olduğunu duynca onuda denemek istedik kahvaltısınıda ,wafflenıda sizlere gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.Bir gün yolunuz İzmite düşerse mutlaka sizde deneyin derim.......Canlarım herkese iyi tatiller....



VE ENFES WAFFLE


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 yorum:

Elifin Terazisi dedi ki...

Oh afiyetler olsun, yarasın:)

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

afiyet olsun canım kahvaltı süperrrr:)
bol muhabbetler

muhabbetsofrasi dedi ki...

afiyet olsun :)

Unknown dedi ki...

Afiyet şifa olsun arkadaşım İzmit'e yolumuz düşerse nerede kahvaltı edeceğimiz belli oldu sayende lezzetli bir kahvaltı sofrası olduğu belli tavsiye için teşekkürler
sevgiler

coco-jelly dedi ki...

ohhhhhh ohhhhh götürün etekli mayo giyceksiniz galiba tatilde:))))caım şaka bi yana harika bir sofra:)afiyet şeker olsun

Aycan dedi ki...

Afiyetler olsun canım benim.Yolum düşerse mutlaka bende uğrayacağım.

Çok öpüyorum seni.

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Waffle'a ben de bayılırım. İzmit'e yolumuz düşerse unutmayalım da uğrayalım oraya. Masadaki herşey de harika görünüyor. Afiyet bal şeker olsun. Sevgiler.