Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

KEDİ DİLLİ ÇİLEKLİ TATLI


 

Merhabalar arkadaşlar nasılsınız?neler yapıyorsunuz?beni soracak olursanız çok şükür gayet iyiyim.Bugün sizlerle Aylin'in bloğunda görüp bayıldığım tarifi yapıp, paylaşmak istedim.Benim vede evdekilerinde tam notunu alan bir tatlı oldu,denemenizi tavsiye eder,Aylincimede bu tarifi bizlerle paylaştığı için çok teşekkür ederim.Şimdide ben sizinle paylaşmak istiyorum,afiyet olsun......





MALZEMELER:

1 paket kedi dili

KREMASI İÇİN:

750 gr kadar süt
4 yemek kaşığı tepeleme un
8-9 yemek kaşığı tozşeker
1 paket süt kreması(200 ml)
1 yumurta sarısı
1 paket vanilya

ÜZERİ İÇİN:

yarım kilo çilek
1 paket dr.outker meyveli sos

YAPILIŞI:

Süt,şeker,un ve yumurta sarısını unun topaklanmaması için çırparak pişirin.Altını kapattıktan sonra vanilyayı ekleyin ve kremayı ılıtmaya bırakın.Bu arada kedi dillerini süte batırıp,çıkarın ve kare borcama dizin.Ilınan kremaya, süt kremasını ekleyip,5 dakika çırpın ve kedi dillerinin üzerine dökün.Çilekleri ortadan ikiye kesip,kremanın üzerine dizin.Meyveli sosu paketin üzerindeki tarife göre hazırlayın.soğutun en üstede onu dökün.3-4 saat buzdolabında soğuttuktan sonra servis edin......

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

22 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım tatlın nefiss görünüyor.
Bol çilekli süper olur.
Ellerine sağlık.
Öpüyorum.

Aycan dedi ki...

Canım ellerine sağlık.Çok güzel görünüyor.

Öptüm çok.

mutfagabuyrun dedi ki...

yaz ayları için harika bir pasta olmuş canım.ellerine sağlık.öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık enfes olmuş öpüyorum.

Unknown dedi ki...

ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK CANIM..
SEVGİLERİMLE..

Unknown dedi ki...

canım bu hafta 3 kere tart yaptım çilekli ama yinede canım ister ellerine sağlık mevsimindeyken bol bol tüketmek lazım:)

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Bir tatlıda çilek olur da güzel olmaz mı o tatlı? Ellerine sağlık, harika görünüyor. Mis gibi çilek kokusu buraya kadar geldi :) Afiyet bal şeker olsun, sevgiler.

muhabbetsofrasi dedi ki...

tek kişilik kuplarda da harika olur bu

eline sağlık olsun

Hayatın Tatları dedi ki...

oo nefis olmuş. ne güzel bir renk o öyle. ellerine sağlık canım..

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

çok güzel görünüyor eminim hem hafif hem lezzetlidir .ellerine sağlık sevgiler

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Muhteşem görünüyor.
Kızım Kastamonu'dan tatil için geldiğinde ona yapmak istiyorum.
Sevgiyle kal.

yemekbiraşk dedi ki...

eline sağlık canım belli hafif güzel tatlı olmuş
sevgilerimle

zeymurancafe dedi ki...

bu ara herkes çileklı tarıfler paylaşıyor benımde tarıflerım var ama yapamıyorum bir türlü fırsatım olmuyor,ellerıne sağlık canım,sütlü meyveli tatlıları sevıyorum

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Bu tatlı kuptada çok güzel oluyor bence.Bu arada eski tarif ya resim ne kadar kötü hemen değiştirmem lazım:))

Cafe Pepela dedi ki...

Sütlü ve bisküvili tatlılarla aram oldukça iyidir :))

Yedikçe yiyesim gelir..
Çileğin tadı ve o büyüleyici kokusuyla da bütünleşince nefis oluyor.

Ellerinize / gönlünüze sağlık.

Cici haftalar! :)

Cafe Pepela dedi ki...

Bu arada Adapazarı'nda doğmuşsunuz.
Yakınız :))

(Ben de Gölcük'lüyüm. Babamın teyzeleri / yakın akrabalarımız Adapazarı'nda yaşar. Çok seviyorum o minik , renkli şehri)

Duygu dedi ki...

Cok guzel gozukuyor, ellerine saglik...

Baharcicegi dedi ki...

pasta tadinda daha hafif ve nefis olmus eline saglik canim

Unknown dedi ki...

Mmmm,,, ellerinize saglik... Cilek zamani simdi... durulur mu??? Sevgilerimle,

coco-jelly dedi ki...

yeni yeni tatlar tatlılar yapmaya meraklıyım ama yemeden yedirenlerdenim:)bayıldım bunada ellerine sağlık canım denicem:)
bizede gel:)
http://coco-jelly.blogspot.com/

sarımutfak-hande dedi ki...

hem kedidili hem çilekliyse kesin çok güzeldir ellerine sağlık canım nefis görünüyor
sevgiylekal

beylikdüzü dedi ki...

Çilekle eminim nefis olmuştur.Elinize sağlık.