Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

FIRINDA SOSLU TAVUK




Merhabalar arkadaşlar güzel bir bahar gününden herkese sevgilerimi yolluyorum.Çok şükür bahar geldi,havalar ısınmaya başladı oyüzdende çok mutluyum.Bir kaç gündür bloglarda sorun vardı,yayınlamış olduğum yorumlar bile silinmiş.Tabiki tarifte ekleyemedim.Bu sorun hazır düzelmişken size bizim evde sıkça yapılan bu pratik yemeği paylaşayım dedim.Umarım beğenirsiniz.Şimdiden afiyet olsun....




MALZEMELER:

1 kg tavuk incik
1 kg patates

SOSU İÇİN:

1 çorba kaşığı domates salçası
1 tatlı kaşığı biber salçası
karabiber-kekik-tuz

YAPILIŞI:

Patatesleri elma dilimi şeklinde doğrayın.Tavuk etlerinin derilerini üzerinden sıyrın,yanmaz tavada az yağda önlü arkalı biraz kızartın.Sosu yarım kase suda malzemelerini koyup,karıştırın hazır edin.Fırın tepsisine ilk olarak patatesleri dizin üzerine sosu dökün.En üste kızarttığınız tavuk etlerini döşeyip,üzerlerine az sıvıyağ gezdirip,ısıtılmış fırında kızarana kadar pişirin.Dilediğiniz gibi süsleyip servis edin....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

13 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

çok fazla et yemesemde tavuğu çok severim canım.harika olmuş.ellerine sağlık.öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Mmmm nefis olmuş tavuğun sosu..
Ellerinize sağlık..
Sevgilerimle..

yemekbiraşk dedi ki...

nar gibi kızarmış harika bir yemek olmuş
eline sağlık canım sevgiler

canimçektipişirdim dedi ki...

çok güzel olmuş cnm ellerine sağlık..

muhabbetsofrasi dedi ki...

eline sağlık olsun canım

Hayatın Tatları dedi ki...

az daha pişti olcakmışız canım benimde arşivimde soslu tavuk butlarım var sabah tavuklarımı eklesem kek mi eklesem derken keke karar vermiştim.
ellerine sağlık iştah açıcı olmuşlar

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Çok da iştah açıcı olmuş.
Alttaki kedi dilli tatlını yaptım, ailece çok beğendik. Teşekkürler.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

BEN BU TARİFİN AYNISINI FIRIN POŞETİNDE YAPIYORUM NERDE PRATİK TARİF BEN ORDAYIM:))TAVUKLA OLAN HERŞYİ ÇOK SEVİYORUM.ELLERİNE SAĞLIK CANIM..
SEVGİLERİMLE...

Unknown dedi ki...

Tavuğun her halini çok seviyorum.
Ellerine sağlık canım
Öpüyorum.

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Çok nefis olmuş arkadaşım. Ellerine sağlık. Ben de gelecek sefer yaptığımda böyle yapayım. Afiyet olsun hepinize. Sevgiler.

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

günaydin canim :))
evet toz halindeyken kaba aliyorsun üzerine siviyag döküp cirpiyorsun, cirpiyorsun derken kremali bir hal almiyor.. sadece birbirine karistiriyorsun..kolay gelsin tatlim :)

bu arada tavukda enfes görünüyor :*

öpüyorum kocaman.. mutlu günler diliyorum..

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

bu akşam bizdede tavuk var....:)))...ellerinize sağlık...

Tarif diyarı dedi ki...

Nar gibi kızarmış nefis olmuş ben tabağı aldım akşama yerim artık:)) ellerine sağlık arkadaşım