Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

ANNEMİN ZEYTİNYAĞLI KEREVİZ YEMEĞİ






Annem kışın ısrarla bu yemeği yapıp tatmamı isterdi.İçi vitamin dolu derdi. Ben de ısrarla yemezdim. Taaki anne olana kadar...Oğlum olduktan ve biraz büyüdükten sonra bu yemeğin değerini anladım ve ben de yapmaya başladım. Yemek gerçekten hem çok leziz hem de bir o kadar vitaminli sizlere de tavsiye ederim. Şimdiden afiyet olsun.


Malzemeler:

3 adet kereviz
3 adet büyük boy havuç
3 adet patates
3 adet soğan
1 tatlı kaşığı kırnızı toz biber
1 çay kaşığı tuz
1 çay kaşığı tozşeker
1 çay bardağı zeytinyağı
2 su bardağı su

Yapılışı:

Bütün sebzeleri yıkayıp kabuklarını soyup halka halka doğrayın.Bir tencereye sırayle en alta patates havuç kereviz soğanı doğrayın. En üste kırmızıbiber,tuz,şeker,zeytinyağı ve suyu koyup kısık ateşte pişirin ılınınca bir tabağa alıp servis edin.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum: