Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

CEVİZLİ GÜL KEK



Herkese iyi akşamlar arkadaşlar,bugün sizlerle benim çok sevdiğim kekimin tarifini vermek istedim..Umarım beğenirsiniz.Şimdiden afiyet olsun....



MALZEMELER:


3 yumurta
3 kahve fincanı tozşeker
3 kahve fincanı un
1 kahve fincanı süt
1 kahve fincanı sıvıyağ
1 paket kabartmatozu
1 su bardağı iri çekilmiş ceviziçi
1 çorba kaşığı kakao


YAPILIŞI:


Öncelikle yumurta ve şekeri iyice çırpın.Daha sonra süt ve sıvıyağı ilave edip biraz daha çırpın Son olarak kakao hariç diğer malzemeleride ilave edip bir telle elinizle karıştırın.Çırptığınız hamurdan 1 su bardağı ayırıp,yağlanmış herhangi bir kek kalıbına hamuru dökün ayırdığınız hamurada kakaoyu koyup,bir iki karıştırdıktan sonra onuda kek kalıbına koyup,çatalla bir kere karıştırıp,175 dereceli ısıtılmış fırında 40-45 dakiaka pişirip,ılınınca servis tabağına ters çevirip,dilimleyerek servis edin....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

11 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım şekli harika ellerine sağlık öpüyorum.Mim'i en kısa zamanda cevaplıycam inşallah:)))

yemekbiraşk dedi ki...

eline sağlık gülüm nefis gözüküyor şekli çok güzel
sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

Yanına bir de çay başka birşey istemez her evde kek pişmeli evler kek kokarsa ev olur ellerine sağlık

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

ellerine saglik canim cok cici olmus :) pekde lezziz görünüyor!

bundan böyle bana www.hasretlilezzetler.com adresinden ulasabilirsin! sicacik sevgiler...

muhabbetsofrasi dedi ki...

yanına da çay ohh miss misss

eline sağlık olsun :)

behlulksn dedi ki...

çok güzel bir kalıpmış.sevgilerelelerinize sağlık.

Aycan dedi ki...

Ay ne kadar güxzel görünüyor canım bu kek.Ellerine sağlık tatlım.

Unknown dedi ki...

Canım yaa kahvemin yanına bir dilim alıyorum.
Ellerine sağlık.
Ayrıca mim sorularını cevapladım.
Öpüyorum.

Hayatın Tatları dedi ki...

kalıpda kekinde çok güzel canım . ellerine sağlık

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Kalıbında pek şekermiş gerçekten:)

Sevgiler

Adsız dedi ki...

görüntüsü ne kadar güzel öyle :D çok beğendim ellerine sağlık canım :)