Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

ÇEYİZ BOHÇASI BÖREĞİ




Canlarım tekrar iyi akşamlar bugün bu böreği wordpressteki blogdada yayınladım.Ama burayada aktarmak istedim.umarım beğenirsiniz.....





Malzemeler:

4 yufka
5 çorba kaşığı sıvıyağ
1 demet haşlanmış tazesoğan sapı

İçi için:

250 gr kıyma
1 orta boy soğan
3 orta boy haşlanmış patates
1 orta boy haşlanmış havuç
tuz-karabiber
sıvıyağ

Üstüne sürmek için yumurta sarısı




Yapılışı:

Tavaya sıvıyağı alalım.Küp doğranmış soğanı ekleyerek pembeleşene dek kavuralım.Kıymayı ekleyip 2-3 dk daha kavurmaya devam edelim.Haşlayıp rendelediğiniz havuç,patates,tuz ve karabiberi ekleyerek karıştırıp ateşten alın.Bir yufkayı tezgaha serelim üstüne biraz sıvıyağ sürelim.Ve üzerine ikinci yufkayı serelim.Yufkanın üstüne bir porselen tabağı yatıralım.Kenarlarını bıçak yardımı ile keserek yuvarlak parçalar çıkaralım.(5-6 adet çıkıyor)Yuvarlak parçaların orta kısımlarına sebzeli harcı paylaştırıp,kenarlarını üst tarafta toplayalım.Yufkaların büzerek birleştirdiğiniz kısımlarını haşlanmış tazesoğan sapları ile bağlayalım.Diğer kalan 2 yufkayada aynı işlemi uyguladıktan sonra üzelerine yumurta sarısını sürün.Böreklerinizi yağlanmış tepsiye dizip,ısıtılmış fırında kızarana kadar pişirin.Şimdiden afiyet olsun.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

15 yorum:

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Nefis olmuş arkadaşım. Ellerine sağlık. Wordpress'de gördüm, buraya da yorum yazayım dedim. Umarım en kısa sürede hallolur, oraya alışamadım bir türlü :( Sağlıcakla kal arkadaşım, sevgiler.

yedirenk dedi ki...

Canım iki yorumun içinde çook teşekkür ederim.dileklerine bende katılıyorum,sevgilerimle...

muhabbetsofrasi dedi ki...

Maşallah kızımızın çeyizi pek doluymuş :))

eline sağlık olsun canım :)

Unknown dedi ki...

Bende wordpresse çatim adres aa hiç gitmiyorum :) Sevmiyorum :( Ellerine saglik canim arkadasim, çok cici ve nefis gorunuyorlar

yedirenk dedi ki...

arkadaşlarım yorumlar için çok teşekkürler.dediklerinize katılmamak mümkün değil.sevgilerimle...

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Ellerine saglik arkadasim nefis olmus,içinde patates var ya benim için okey'dir:)) insallah bu bloglar düzelir aksi takdirde birbirimizi çok özlüyoruz alistik iste napalim,sevgiyle kal canim.

yedirenk dedi ki...

canım öncelikle yorumun için sağolasın dileklerinede canı gönlümden katılıyorum.sevgilerimle...

Yeşim dedi ki...

Hadi gözün aydın canım :)))
burdanda yazayım börek şahane:)
ellerine sağlık.

yemekbiraşk dedi ki...

wordprese üye olmadım başaramdım da zaten:) yemekbirask.com üzerinden yayın yapıcam umarım..
öreğin şahane olmuş canım
sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık işten şimdi geldim karnım aç
banada börek varmı:))öpüyorum.

mutfagabuyrun dedi ki...

süper bir görüntü arkdaşım.sunum harika olmuş.ellerine sağlık.öpüyorum.

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Bohça böreği çok şık görünüyor.Ellerine sağlık
İyi ki haberdar oldum bu güzel blogtan

sevgiler

yildiz dedi ki...

Ceyiz Bohcasinin ici de kimbilir ne güzeldir
iyi pazarlar diliyorum arkadasim

Adsız dedi ki...

görüntü süper ellerine sağlık canım :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

hım hım işde bu tarif tam bana göre :D hem pratik hemde görüntü cok nefiss hemen deneyelim :D