Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

MOR LAHANALI KISIR






Arkadaşlar öncelikle herkese hayırlı cumalar diliyorum.Bugün sizlerle bizim evde çok sevilen kısırı paylaşmak istedim.Yazları domates,biber,salatalıkla yapmayı,kışında marul,mor lahanayla tercih ederim.İnşallah beğenirsiniz....



Malzemeler:

2 su bardağı kısırlık bulgur
2 su bardağı kaynar su
1 tatlı kaşığı domates salçası
1 tatlı kaşığı biber salçası
1 küçük boy mor lahana
5-6 yaprak marul
1 demet taze soğan
1 çay bardağı sıvıyağı
istediğiniz miktarda limon suyu veya nar ekşisi
1 tatlı kaşığı tuz

Yapılışı:

Bulguru bir geniş tasa alıp,üstüne kaynar suyu ilave edip 20-25 dk demlemeye bırakın.O sırada mor lahanayı,marulu,taze soğanı ince ince kıyın.Demlenmiş bulgura kıydığınız sebzeleri,salçaları,sıvıyağı,nar ekşisini ve tuzunu ilave edip,iyice harmanlayın.Servis tabağına alıp,servis edin.Şimdiden afiyet olsun....

NOT:Arkadaşlar mor lahanayı kısıra ilave etmeden önce ince ince kıydıktan sonra tuzla ve limonla elimle ezerek,iyice öldürüyorum.Daha sonra bol suda yıkayıp süzdükten sonra kısıra ilave ediyorum.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

11 yorum:

Unknown dedi ki...

Hayirli cumalar canim sanada. Kisira mor lahana çok yakismis ellerine saglik çok istah açici gorunuyor

Hayatın Tatları dedi ki...

KISIR A BAYILIRIM... HATTA KEŞKE ŞİMDİ OLSAYDI DA YESEYDİM TAMDA ÖĞLE TATİLİ...CANIM BENDE MİM İN VAR. CEVAPLARSAN SEVİNİRİM.. KOLAY GELSİN...

Elifin Terazisi dedi ki...

Ben kışın lahananın yanında havuç da rendeliyorum, oh pek güzel olmuş ,afiyet olsun

Aycan dedi ki...

Canım benim,Ellerine sağlk.

canım bende mim'in var :)

http://aycaninmutfagi.blogspot.com/

karamel mutfak dedi ki...

seninde cuman mubarek olsun canim.bulgur benim vazgecilmezimdir morlahana ise kis salatalarimin vaz gecilmezi :)ellerine saglik harika gorunuyor .sevgiler.

Unknown dedi ki...

KISIR BENİM FAVORİMDİR KALIN BULGURLA DA YAPARIM İÇİNİN YEŞİLLİĞİ BOL BOL OLACAK HMM ELLERİNE SAĞLIK OLSADA YESEK...

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

sanada hayirli cumalar canim..ksiir enfes görünüyor..ellerine saglik..sicacik sevgiler

Unknown dedi ki...

KISIR YAZ KIŞ HER HALİ İLE ÇOK GÜZELDİR ELLERİNE SAĞLIK..
SEVGİLERİMLE..

Unknown dedi ki...

Ben bu kısara dökerim bol bol acıyı,yanınada demlerim çayımı offff

Ellerine sağlık canııım
Öpüyorum

çeşnici Handan dedi ki...

Kısıra bayılırım böyle de süper olmuş nefis görünüyor ellerine sağlık canım.

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

kısırı severim...eşimde mor lahanaya bayılır...bizim için bir mix olmuş ....ellerinize sağlık...