Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

KIYMALI BAMYA YEMEĞİ





Arkadaşlar soğuk ve karlı bir günden herkese merhabalar.Bugün sizlerle klasik bir yemek  olan bamya yemeğini paylaşmak isredim.Umarım beğenirsiniz.....


Malzemeler:

1 kg konserve bamya
250 gr kıyma
2 adet soğan (küp küp doğranmış)
1 adet domates (küp küp doğranmış)
1 tatlı kaşığı domates salçası
1 tatlı kaşığı biber salçası
1 çay bardağı sıvıyağ
1 çay kaşığı tuz
1 su bardağı su
yarım limon suyu

Yapılışı:

Bir tencereye yağı alalım soğanla,kıymayı ilave edip kavuralım.Salçaları,domatesi ve yıkayıp süzdüğümüz bamyayı ekleyip,üzerine yarım limonun suyu ve 1 su bardağı su ile tuzu ilave edip,pişrelim.Şimdiden afiyet olsun....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

17 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

bamyayı herkes sevmez ama ben çok severim.ellerine sağlık canım.harika görnüyor.öpüyorum.

yemekbiraşk dedi ki...

beğenmek ne kelime bayılırım çok da güzel gözüküyor ayrıca:)
sevgiler canım

muhabbetsofrasi dedi ki...

çok severim bamyayı

eline sağlk olsun :)

Unknown dedi ki...

ETLİDE ÇOK LEZZETLİ OLUYOR GERÇİ BEN HER HALİNİ ÇOK SEVİYORUM BAMYANIN ELLERİNE SAĞLIK...
SEVGİLERİMLE..

olsada yesek suzan dedi ki...

Bamya sevmeyen bir tek benim herhalde.Ama eşim ve çocuklarım sevdiği için yazın çok yaparım.Ellerine sağlık.
Sevgiler...

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canim benim çok sagol...bamya ya bayilirim en geç kesfettigim lezzettir kendileri,çok ta güzel yapmissin ellerine saglik canim afiyetler olsun,kendine iyi bak.

anneanneninemekleri dedi ki...

Bamyayı çok severim ellerine sağlık.Çok güzel olmuş,sevgiler

Elifin Terazisi dedi ki...

Elcağızlarına sağlık, limonla birlikte ne güzel görünüyor, yarasın:)

Osmanlı Oto Lastik dedi ki...

Çok severim bamya yemeğini..
Ellerine sağlık canım..

Unknown dedi ki...

Yanında bulgur pilavıyla çok güzel oluyor.Bamyanın suyuna bana bana,yanındada kuru soğan offf ama offf canım çekti.
Ellerine sağlık canım
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık özellikle kurusunu çok severim öpüyorum.

çeşnici Handan dedi ki...

Bamyaya bayılırım çok güzel olmuş sunumun da çok hoş ellerine sağlık canım.

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık..ama ben bamyayı yiyemiyorum :(

Unknown dedi ki...

eşim hiç yemek seçmez ama bir tek bamya yemez ben de inadına çok severim ellerinize sağlık

Hayatın Tatları dedi ki...

bamyaya bayılırım ama ben bir türlü beceremem. ellerine sağlık canım...

Mutfak Dili dedi ki...

bamya etli ve yanında yogurt cok güzeldir. sadesi de bol limonlu güzeldir. Elinize saglik. Biz Texsasda yanıyoruz Turkiye karla ugrasiyor kolay gelsin.

aslı dedi ki...

Bamyayı çok severim. Yazdan dondurucuya kaldırdıklarımda bitti. Artık mevsimini bekleyeceğim. Ellerinize sağlık olsun.