Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

TAVUK SUYU ÇORBASI






Herkese mutlu,sağlıklı bir hafta diliyorum.Şu blog sorunumuz ne zaman bitecek :( Umarım en yakın zamanda çözülür.Dün yaz geldi derken bugün hava yine kapadı ve soğudu.Bende nezamandır yayınlamayı düşündüğüm çorbamı bugün sizlerle paylaşayım dedim.Şimdiden afiyet olsun...





Malzemeler:

1 kg çorbalık tavuk eti
7-8 bardak su
5-6 çorba kaşığı arpa şehriye
tuz

Terbiyesi için:

3 çorba kaşığı un
1 yumurta
1 su bardağı yoğurt

Yapılışı:

Bir tencereye su ve tavuğu alıp,kaynatın.Kaynayınca tavuk suyunu süzüp başka bir tencere alıp,biraz daha kaynatıp,arpa şehriyeleride ekleyip,yumuşayana kadar kaynatın.Bu arada haşladığınız tavuketlerini didikleyip,bir tavada tereyağı ve kırmızıbiberle kavurun.Terbiye malzemelerini bir tasta çırpıp, kaynayan çorbadan 1-2 kepçe alıp terbiyeye ilave edin karıştırın.Ve terbiyeyi çorbayı devamlı karıştırarak yavaş yavaş döküp,kaynayana kadar devamlı karıştırın.Kaynayan çorbanın altını kapatıp,bir kaseye alın.Kavurduğunuz tavuketlerini üstüne serpip,servis edin...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

10 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

çorbada bu havalarda nasıl güzel olur canım.sıcak sıcak harika.ellerine sağlık.öpüyorum.

Aycan dedi ki...

Valla Cumartesi gününden beri hastayım,Şimdi bu çorba yanımda olsa sıcak sıcak içerdim.

Canım ellerine kollarına sağlık.Sevgiler;

Hayatın Tatları dedi ki...

ben tavuk suyuna çorba nasıl yapılır hiç bilmiyordum sayende öğrendim.. :)
ellerine sağlık

yemekbiraşk dedi ki...

nefis ve çok lezzetli eline sağlık:)
sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

1 haftadır pazar gününü bekledik çocuklarla gezmek için ama dün hava nasıl kötüydü burda oturup ağlayacaktım.
Burda mesir şenlikleride var.Gezemedim bir türlü..:((

En sevdiğim çorbadır tavuk suyu çorba.
Ellerine sağlık canım
Sevgiler.

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

dr ların bile ilaç niyetine önerdiği bir çorba ellerine sağlık....

olsada yesek suzan dedi ki...

ohh sıcacık miss gibi içim ısındı kimsenin hayır diyemeyeceği bir çorba ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

evet canım ne zaman bitecek çekmediğimiz dert çile kalmadı ;):)
ellerine sağlık lezzetli görünüyor gerçekten...:)
sevgilerle...

Unknown dedi ki...

Canımmm elelrine sağlık çorbaya asla hayır diyemem öpüyorum.

muhabbetsofrasi dedi ki...

midemden rahatsızlandığım zaman tek bu çorbayı içebildim terbiyesiz olanını

püre ve tavuk suyu çorbası

başka bişeyi kabul etmiyodu midem
çok şükür geçti o günler

bir ay boyunca böyle beslendim ve kan sayımımın sonunda en yüksek değerde çıktı kanım

doktor bile şaşırdı yemek yiyemezken nasıl böyle yüksek çıktı kanın diye
tavuk suyu çorbası sağolsun :)