Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

ANNEMİN AÇMA KOL BÖREĞİ




Herkese iyi akşamlar biraz yazmaya geç kaldım ama cuma gününüz mübarek olsun.Bu akşam sizlerle annemin meşhur açma kol böreğini paylaşmak istedim.Aslına bakarsanız bloğumda yani arşivimde var buraya tıklarsanız görebilirsiniz.Yalnız sadece onun iç harcı farklıydı, patatesli,soğanlı, kıymalıydı.Bu seferki peynirli.Sadece lor peynirini beyaz peynirle karıştırarak harcı hazırlandı..Gerisi ise bütün detaylar aynı....



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

15 yorum:

Osmanlı Oto Lastik dedi ki...

Anneciğinin ellerine sağlık canım..
Çok güzel görünüyor..

muhabbetsofrasi dedi ki...

annenin eline sağlık :))

sized afiyet olsun :)

Unknown dedi ki...

Canım annenin ellerine sağlık.
Açma börek gibisi varmı,nefiss görünüyor.

Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Canım anneciğinin ellerine sağlık enfes bayılırım
öpüyorum.

mutfagabuyrun dedi ki...

yeterki peynirli olsun arkadaşım.anneciğin ellerine sağlık.öpüyorum.

Unknown dedi ki...

anneciğinin elleri dert görmesin canım...

Unknown dedi ki...

Bende istiyorum :(

Öcal-Mutfak-Esra dedi ki...

annenizin ve sizin ellerinize sağlık,enfes görünüyor.

yemekbiraşk dedi ki...

annenin eline sağlık canım meşhur olduğu kadar varmış nefis gözüküyor
sevgiler..

fuat gencal dedi ki...

Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor. Yapanların ellerine sağlık.

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Nefis, açma börek gibisi var mı? Anneciğinin ellerine sağlık. Sevgiler.

anneanneninemekleri dedi ki...

Anne yemeklerinin tadı bir başka ben bile hala özlüyorum.Ellerine sağlık.

yedirenk dedi ki...

bütün yorumlarınız için çok çok teşekkürler anneciğime ilettim çok mutlu oldu...

çeşnici Handan dedi ki...

Anneciğinin ellerine sağlık sizlere de afiyetler olsun. Sevgiler.

behlulksn dedi ki...

annelerımızın kı bı baska oluyor.emınım kı tadıda enfestır.elınıze saglık cnm