Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

KREM KARAMEL







Merhabalar arkadaşlar herkese kucak dolusu sevgiler yolluyorum.Bugün sizlerle benim çoook sevdiğim krem karamelimi yapıp  paylaşmak istedim.Yemek kitabı adlı kitaptan aldığım bir tariftir.Sevgili Balparenin sevgiliye özel tarifler etkinliğine yolluyorum aynı zamandada:))

Malzemeler:

4 yumurta
4 çorba kaşığı un
1 su bardağı tozşeker
1 litre süt
1 paket vanilya

Üzeri için:

5-6 çorba kaşığı tozşeker

Yapılışı:

Karışımı pişireceğiniz tencerede un,yumurta,tozşeker ve vanilyayı el blendırıyla çırpın.Sütü ilave ederken çırpmaya devam edin.Orta ateşte karıştırarak pişirin.Teflon tavayı ıslatıp,5-6 kaşık şekeri orta ateşte eritin.Şeker erirken rengide açık kahverengi olur.Dikkat edin fazlaca yakmayın.Islattığınız küçük kaselere karameli paylaştırın.Sıcak muhallebiyi ekleyip soğumaya bırakın.Buzdolabında 1-2 saat beklttkten sonra servis tabağına ters çevirin vede servis edin.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım merhaba hemen iadeyi ziyarete geldim.Krem Karemele
büyük oğlum bayılır ellerine sağlık sımsıcak sevgiler.

Yeşim dedi ki...

Sonunda yorum kısmını bulabildim:)
Yaa bloguna geliyorum gidiyorum yorum kısmı görünmüyor.
Sanırım temayla alakalı .Sadece başlığı tıklayınca yorum kısmı çıkıyor bilgin olsun istedim.
krem karamel çok güzel gözüküyor.
ellerine sağlık.

Yeşim dedi ki...

Daha öncede hatırlatmıştım dimi :)) kusura bakma canım .

Adsız dedi ki...

ay ben de şimdi yazıya link vermeye çalışırken gördüm yorum kısmını:)

Unknown dedi ki...

eşimin en sevdiği tatlı.. kase kase yer :) ellerine sağlık..

Cafe Pepela dedi ki...

Aynen! Ben de bayılırım krem karamele:)
Ellerinize sağlık..
Kalbi sevgi ve selamlarımla

yedirenk dedi ki...

Benim gibi bu tatlıyı seven çokmuş,ne mutlu bana:))Yorum bırakan herkese teşekkür ederim.Beni çok mutlu ettiniz arkadaşlar,herzaman beklerim.Sevgilerimle.

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

cok severim! ellerine saglik canim nefiss görünüyor.. cici sevgiler

mandalincikmazi dedi ki...

Hımmmmmmmmmm
bu lezzete bayılıyorum .
Ellerine sağlık arkadaşım muhteşem görünüyor........