Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

KREMALI ÇITIR PASTACIKLAR





Merhabalar arkadaşlar bugün sizlerle  yemek kitabından tarifini bulup yaptığım bu tatlıyı paylaşmak istedim.Gerçekten farklı vede güzel bişey ortaya çıktı.Herkese tavsiye ederim.Şimdiden afiyet olsun.




Malzemeler:

10 milföy hamuru
2 su bardağı süt
1 çay bardağı tozşeker
3 yumurta
3 çorba kaşığı un
2 çorba kaşığı margarin
1 paket vanilya




Yapılışı:

Sütü bir tencereye alıp,ocağa koyun. Ayrı bir kapta,yumurta ve şekeri çırpın.Bu arada ocaktaki sütü unutmayın.Sonra şekerli yumurtaya unu ve vanilyayı ekleyip,bütün malzeme birbiriyle özleşene kadar karıştırın.Bu karışımı iyice ısınan süte dökün.Kaynayıncaya kadar karıştırıp ocağı kapatın.Margarini ekleyip,bilendırla iyice çırpın.Krema soğurken,milföy hamurlarını 2 eşit parça olacak şekilde kesin.Tepsiye dizip 200 derece fırında pembeleşene dek pişrin.Pişen milföy parçalarından on tanesine,kremayı pay ederek sürün.Ve diğer on parçayıda üzerlerine kapatın.Üstlerine pudra şekeri ve dondurulmuş vişneyle(ben reçelinden aldığım vişnelerle süsledim)süsleyin.Tatlınız servise hazırdır.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

9 yorum:

Fatoş Öztürk dedi ki...

Selam arkadaşım çıtır pastacıklar nefis görünüyor ellerine sağlık.Seni izlemeye alıyorum.Sevgiler...

yedirenk dedi ki...

Yorumun için vede beni izlemeye aldığın için teşekkür ederim,arkadaşım.Sevgilerimle.

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

citir citir pek bir lezziz görünüyorlar..ellerine saglik! cici sevgiler.

Unknown dedi ki...

Kısmetse Mart ayında hepsini tek tek deneyeceğim. Malum bu aralar fazla kaloriden uzak durmaya çalışıyorum:))

Yeşim dedi ki...

Yorum bölümünü öyle zor buldum ki :)ama sonunda burdayım.
ellerine sağlık canım gerçekten güzel bir tatlı.
hayırlı cumalar.

yedirenk dedi ki...

Hasretcim yorumun için çok teşekkür ederim.Bendende sana sevgiler.

yedirenk dedi ki...

Canım arkadaşım ebruli görüşlerin vede desteğin için çok teşekkür.Sevgilerimle.

yedirenk dedi ki...

Sevgili yeşim azmin için vede yorumun için çok teşekkür ederim.Dediğin çok doğru biraz zor bulunan bir yorum sayfam var halletmeye çalışcam.Sanada hayırlı cumalar canım,sevgilerimle.

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

çıtır çıtır ...daha ismini söylerken heveslendim...ellerinize sağlık...