Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

KOMŞU GÜNÜ ÇAY SOFRAM

  


Merhabalar arkadaşlar öncelikle herkese mutlu,sağlıklı,huzurlu bir hafta geçirmesini diliyorum.Başlıktada görüldüğü gibi komşu günü bendeydi ve çok güzel geçti.Sevgili komşularıma öncelikle bana serviste yardımları için çok teşekkür ediyorum.Hepsini çok seviyorum ve burdan değerli büyüklerim leyla teyzeme,suna teyzeme,nurten teyzeme.güler ablama,nalan ablama,nuran ablama,ışık ablama,arzu ablama,ilknur ablama,özlem ablama,arkadaşlarım nursele, nurdana,melteme,gülnura,leylaya,ebruya,esraya,asumana,yelize,güneşe,haticeye,özleme selam vede sevgilerimi yolluyorum.Unutmuş olduğum birileri varsa af ola...Böyle komşuluk herkese Allah nasip etsin inşallah.Evet velasıl geçelim mamalara, komşularımın takdirlerini vede beğenilerini kazandı,buda beni çok mutlu etti çünkü hepsi birbirinden hamarattır.Onlar beğendiyse tamamdır yanii:)Tariflerimi ısrarla almak istediler ama onlarda sizin gibi burdan alacaklar:)Buyrun geçelim menümüze:




 Galeta unlu börek  



Zeytinyağlı yaprak sarma





Açma ev mantısı






Sadrazam lokumu



Mantolu kurabiye





Evet arkadaşlar menüm bundan ibaretti,tariflerimi teker teker diğer postlarımda verecem.En yakın zamanda görüşmek dileğiyle...Hoşçakalın...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

18 yorum:

anneanneninemekleri dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel ellerinize sağlık.Ben sadrazam lokumunu denemek istiyorum epeydir,tarifinizi bekliyeceğim,sevgiler

Unknown dedi ki...

Canım benim menün süpermiş anneciğinin ve senin el
lerine sağlık öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Ayyy menü harika olmus canim ya !!Bu mis gibi amamalarin tarifleri nasil alinmaz ki !! Ellerine saglik

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

mantolu kurabiyeyi merak ettim...ellerinize sağlık hepsi güzel görünüyor...

muhabbetsofrasi dedi ki...

dünde biz davetteydik teyzeme :))

çaylar çorbalar sohbetler ohhh misss misss :)

bayılırım böyle sofralara
helede sofra başı muhabbete
hiç bitmesin isterim

Rabbim ağız tadımızı bozmasın inşaAllah

elinize sağlık sofra çok güzel
yok yokmuş hani :))
bu arada mantolu kurabiyeyi bende merak ettim doğrusu :)

mutfagabuyrun dedi ki...

hepsinden istiyorummmmm.harika olmuş canım.yapanın ellerine sağlık.sevgiler.

ahsen58 dedi ki...

elinize sağlık çok güzel görünüyorlar

yedirenk dedi ki...

Arkadaşlar yorumlarınız benim için çok önemli,hepinize ayrı ayrı sevgi ve teşekkürlerimi yolluyorum.Anlışılan menüde en çok tatlılar cazip geldi,komşularımda aynı fikirdeydi mesaj alınmıştır.İlk tatlıların tariflerini yayınlayacağım,inşallah,ilk postumda...

yemekbiraşk dedi ki...

hımmm her şey nefis olmuş canım ya
sevgilerimle

Unknown dedi ki...

o kadar çok severim ki şu günleri ben küçükken annem de yapardı okuldan gelince böyle bir ziyafet sofrası çok hoşuma giderdi doğrusu ben çalıştığım için çok yapamamakla beraber çok hoşuma gidiyor

Hayatın Tatları dedi ki...

ayyy ben günleri çok severim. Ama komşularımla hiç gün yapamadık arkadaşlarımızla olan günlerimizi de dışarda yapıyoruz. Çok özendim yani masana maşallah....hepside birbirinden güzel görünüyor ellerine sağlık canım..

Osmanlı Oto Lastik dedi ki...

Herşey çok güzel olmuş..Ellerinize sağlık..

Unknown dedi ki...

MANTI NEFİS ELLERİNE SAĞLIK...

Unknown dedi ki...

Herşey harika! özellikle mantı benim favorim :) ellerine sağlık.. Adapazarında olduğunu bilmiodum.. ama şimdi yan taraftaki kısımdada okumuş oldum.. bilsem sana bi mail atardım artık dediğin gibi bir sonraki sefere inşallah :) sevgiler...

Şehnaz dedi ki...

hepsi birbirinden enfesler..ellerine sağlık canım..

Gülnur dedi ki...

Bu güzel lezzetlerden tatmış biri olarak söylüyorum hepsi çok nefis olmuştu. Denemenizi tavsiye ederim. Tuğbacım ellerine sağlık canımm..

yedirenk dedi ki...

Gülnurum arkadaşım yorumunu görünce çok mutlu oldum,teşekkür ederim canım çok öpüyorum.Görüşürüz....

shekaramel dedi ki...

ya bu görüntüde soframı olur Allah aşkına hepsini istedimki yanımda olsun:)) yarından itibaren bir kaçını deniyeyim ağzım sulandı ellerine sağlık arkadaşımm...