Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

BU BİR DUYURUDUR

Merhabalar blogcu arkadaşlarım duyduk duymadık demeyin,duyanlar duymayanlara haber eğlesin şablonumu değiştirdim:))Evet sizlerden gelen uyarıları dikkate alarak bunu yaptım Çünkü eski şablonumda yorum sayfamın zor bulunup, açılmamasından yakınan arkadaşlara kulak vererekten bu şablonu seçtim,artık en azından görünen bir yerde yani yemek tarifinin bitiminde sağ alt köşedeki read user's comments yazısını tıklamanız yeterli olacaktır.Bundan sonra bahanenizde yok yanii ona göre yorumları bekliyorum:))Eski şablonumun temasından dolayı resimlerimide büyütemiyordum bundan dolayıda eleştiri almıştım,doğru bir eleştiriydi.Şimdi büyütebiliyorum hakikatten güzel oldu yahu:))Peki sizce,yeni şablonum nasıl olmuş?Düşüncelerinizi merak ediyor vede yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.Beni yorumsuz bırakmayın lütfen.Gerçi bir iki düzeltmesi daha olacak, ama bütün gece uğraştığımdan yorgun düştüm inşallah düzeltmeleri yarın akşam tamamlıyacam.Şimdilik diyeceklerim bukadar arkadaşlarım hepinize sağlıklı,mutlu bir haftasonu diliyorum.İyi geceler,sevgilerimle....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım şablonun hayırlı olsun sevgiler.

mutfagabuyrun dedi ki...

ben hiç bulamıyordum yorum yazma bölümünü.çok iyi olmuş arkadaşım.beğendim kendi adıma.sevgiler.

yedirenk dedi ki...

Deryacım vede Sevdacım beni yorumsuz bırakmadığınız için teşekkür ederim.Sevgilerimle.

Unknown dedi ki...

ÇOK HOŞ OLMUŞ BEN DE BİR ARA BAKMIŞTIM BU ŞABLONA AMA BLOG ADINA UYMADIĞI İÇİN DÜŞÜNMEDİM.BENCE YAKIŞMIŞ ARKADAŞIM İÇİNE SİNER UMARIM.
HAYIRLI KANDİLLER...

yedirenk dedi ki...

Sevgili cafe portakal yorumun için çok teşekkür ederim Sanada iyi kandiller arkadaşım.

Unknown dedi ki...

Allahın rahmeti, bereketi sizinle olsun, gönül güneşiniz hiç solmasın, yüzünüz aydın olsun, kabriniz nur dolsun, makamınız Firdevs, dualarınız kabul olsun. Kandiliniz kutlu olsun..

Yıpranmış ve Katılaşmış Gönülleri Rahmet Meltemiyle Yeşerten Eşsiz Peygamberin Doğum Günü Olan Mevlit Kandilinizi En Içten dileklerimle tebrik ederim.

Unknown dedi ki...

Hayırlı olsun arkadaşım. Şablon güzel. Ancak resimlerin eski hali daha güzeldi. Resim çözünürlüğü yetersiz kalmış. Bence resimleri eskisi gibi küçük koymalısın. Ellerine sağlık...

Gamze dedi ki...

Lezzetli bir sürü şey ve saat bence çok uyumlu :))

Nilgün dedi ki...

Bloğunuz ilk kez geliyorum şablon harika olmuş gerçekten. Portakal rengini çok sevdiğim için benim çok hoşuma gitti. Görüşmek dileği ile, hayırlı kandiller..

yedirenk dedi ki...

Arkadaşlarım yorumlarınız için çok teşekkür ederim.hepinize hayırlı kandiller diliyorum.

yedirenk dedi ki...

Deryacım Allahrazı olsun.Bir mukabele,seninde kandilin mübarek olsun canım.

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

güle güle kullanın canlı bir renk ve canlı bir sunum olmuş...

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

bu daha iyi hakikaten öbür şablon insanı yoruyordu:)